Özlük Birimi
10 Şubat 2022

ÖZLÜK.png 

Görevli Personel

 

  • Uzman Hatice DAMAR
  • Uzman Şahturna ATALAY
  • VHKİ Banu YILDIZ
  • VHKİ Gül TOKSÖZ
  • Uzman Aydan TOK

 

Faaliyet Akışı

 

  1. Başhekimliğimize atama ve görevlendirme nedeni ile gelen ve giden personelin başlayış ve ayrılış işlemleri ile özlük dosyası takibini yapmak,
  2. Personelin her türlü özlük işlemlerinin yazışma ve takibini yapmak [atama, görevlendirme, ücretsiz izin (eş durumu, hizmet yılı, eğitim, askerlik, doğum vb.) talepleri, öğrenim değişikliği, hizmet birleştirme, görev yeri belgesi vb.]
  3. Aylık giden-gelen personel (tayin, fiili çalışmayan) durumunu (Personel Aylık Devir Hızı) düzenlenmek,
  4. Görevden çekilme/emeklilik talebinde bulunan personelin yazışmalarını yaparak ayrılışlarını sağlamak,
  5. Personelin kimlik bilgisi, adres ve soyadı değişikliği durumlarında güncelleme ve yazışmalarını yapmak,
  6. Personelle ilgili iç ve dış yazışmaları yapmak,
  7. Devlet Hizmet Yükümlüsü olarak atanan uzman hekimlerin Devlet Hizmet Yükümlülüğü süre takibinin yapılarak, süresi dolan hekimlerin “Devlet Hizmeti Yükümlüğünü Tamamlayan Tabiplere ait bilgiler” formu ile üst makama bildirimini yapmak,
  8. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi ile 663 Sayılı KHK’nın 45/A maddesine tabi sözleşmeli personelin sözleşmelerinin yapılarak sözleşme yenileme, fesih ve memur kadrolarına geçiş işlemlerini yürütmek,
  9. Her yıl Ocak, Eylül ve Kasım aylarında kurumumuza mazeret ataması ile gelen personelin mazeret belgelerini üst makama bildirmek,
  10. Yeni başlayan personele kimlik kartı ve araç giriş kartı hazırlayarak imza karşılığı teslim etmek,
  11. İstatistik Birimine aylık olmak üzere personel sayıları ile ilgili verileri içeren form vermek,
  12. Personel hakkında yapılan her türlü yazışmanın (diploma, izin, terfi vb.)  özlük dosyasında muhafazasını yapmak,
  13. Hastanemizde görevli Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) atamalı akademik personelin (Prof., Doç., Dr. Öğr. Üyesi ve Asistan) SBÜ Akademik Karar Destek programında bilgilerini güncel tutmak,
  14. Personelin yıllık, mazeret, refakat, kongre izin işlemlerini yürütmek,
  15. Kurumumuza geçici olarak gelen personelin izin belgelerinin bir nüshasını atamalı oldukları Kuruma göndermek,
  16. Personelin aldığı iş görmemezlik raporlarının HBYS ve ÇKYS sistemine kayıt edilerek takibini yapmak, bu raporları her ay Ek Ödeme ve Maaş Mutemetliği birimlerine bildirmek,
  17. 657 DMK-4/B ile 663 KHK 45/A statüsünde sözleşmeli personelin almış olduğu iş görememezlik raporlarını istirahat bitiminden itibaren 5 (beş)  gün içinde Sosyal Güvenlik Kurumunun ilgili sayfasından onaylanması işlemini yapmak,
  18. Personelin derece-kademe ilerleme ve terfi işlemlerini yürütmek, GİH, THS, YHS sınıfı personelin terfi işlemleri yapılarak personele ve ilgili birimlere bildirmek,
  19. Personelin mal bildirimi formlarının (İlk defa/yeniden atanma, görevin sona ermesi, değişiklik olduğunda, 0 ve 5 ile biten yıllarda) alınarak Ankara İl Sağlık Müdürlüğüne gönderimini yapmak,
  20. Memuriyete yeni başlayan aday memurların bir yılını doldurduktan sonra Ankara İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yılda iki kere yapılan eğitimlere katılmasını sağlamak, daha sonra geçerli puan almışsa asalet tasdik onayı için gerekli işlemleri yapmak,
  21. Hastanemizde yürütülen Nöbet Hizmetlerinin takibi ve güncelleme işlemlerini yapmak,